пятница, 20 марта 2015 г.

My impression about Tinkers island

Hi. I want to tell you about my impressions of the book that I read. It is called Tinkers Island.
The book written by Stephen Rable. It is a story about a girl and her father. Jenny and Sam Tinkers. There were unpleasant incident occurred with them. Sam was taken to the prison. Jenny loved father, so she decided to save him. She worked on the ship on which he was transported to prison. Jenny and Sam lived on the island year. Island they decided to call Tinkers Island. Later explorers found them and were taken to America.
I really enjoyed this book. I have identified two areas: writing and content. I liked the simple statement. Simple sentences and words. Due to the style I read a book quickly and easily. Of course, sometimes I checked the dictionary meaning of some words. But it was rare. The content was also interesting for me. I respectfully treat such a brave girl

Привіт. Я хочу розповісти вам про свої враження від книги, яку я прочитала. Вона називається острів Тінкерс. Книгу написав автор Стівен Рабле. Це історія про дівчину та її батька. Дженні та Сема Тінкерсів. Одного разу з ними трапилася неприємна пригода. Сема забрали до вязниці. Дженні дуже любила батька, тому вона вирішила його врятувати. Вона працювала на кораблі, на якому його везли до вязниці. Дженні і Сем рік жили на острові. Острів вони вирішили назвати Острів Тінкерс. Згодом їх знайшли мандрівники і забрали до Америки.
Мені дуже сподобалася ця книга. Я б виділила два напрямки: написання і зміст. Мені сподобалося просте викладення. Прості речення і слова. Завдяки стилю я прочитала книжку швидко і легко. Звичайно, інколи я перевіряла у словнику значення деяких слів. Але це було нечасто. Зміст також був цікавим для мене. Я з повагою ставлюся до такої відважної дівчинки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий